Rinnan2 Leserinnlegg

Rens Hvaler for syndens bol og de ugudelige som bor i det!

Rinnan hotell er blitt en skamplett på Hvalers vakre øer. Et rede av ondskap og mordere!

Ukristelig er det. Riv hotellet sier jeg! Det er ingen tid å miste, for dette er djevelens verk, og med høstmørke netter kan djevelen spre sin gift fritt! Mattheus 13,39: Fienden som sådde det, er djevelen. Høsten er enden på denne tidsalderen.

Tenk om Ronny Rinnan egenhendig bringer oss djevelen nå i høst? Jeg tror de må utføre den selveste sorte messe på stedet. Med slike rare lyder man kan høre der noen ganger, om en tør å bevege seg nær stedet. Klaus i bakken fortalte at han hadde luktet ferskt blod i gården der, enda de ikke har slakting på vertshuset! Ormeyngel og satans barn er de. Og de jobber med den onde for å bringe oss dommedag. Derfor må vi jage Rinnanfamilien fra går og grunn. De må vekk fra vår bygd, for en ekte troende kan ikke ha sosialt samkvem med en vantro uten å smittes av synd! I Korinterne 6, 15 sier gud: og hva samklang er det mellom Kristus og Belial? Eller hva samfunn har en troende med en vantro?

Drapene på vertshuset må opphøre, og familien må jages over grensa. Sakarjas bok 13:2
Og det skal skje på den dag, sier Herren, hærskarenes Gud, at jeg vil utrydde avgudenes navn av landet, og de skal ikke mer kommes i hu. Også profetene og den urene ånd vil jeg få bort fra landet.

La svenskene få dem. Slett Vertshus Rinnan med jorden!

Dersom din hånd trekker til synd, kutt den så av.
Dersom dine øyne trekker til synd, stikk dem så ut.
Dersom din tunge trekker til synd, skjær den så av.

Nærmeste nabo til vertshuset