Ekstra Roller

Willy og Billy Olsen (Politimenn) - Harald og Tord

To bevæpnede og halvfulle politimenn med et hat til Dahl familien ankommer i snødrevet etter å ha hørt om forgiftningen av Ari Dahl, samt at naboer har rapportert skudd. Begge er bevæpnet (dessverre).

Varg Fendel (Journalist) - Jardar

Du har kommet til vertshuset på jakt etter et scoop. Du har fått nyss om at Dahl familen skal avgjøre Thor Dahls skjebne her. Du ønsker å grave opp så mye dritt som mulig.

Kolbjørn Mo-Dahl (Sekretær med Alfonso IQ) - Rune

Du er sekretæren til Gregers. Du har IQen til Alfonso, men snakker med en seriøs stemme og har et svadafylt språk med mye selvfølgeligheter og tåkeprat, noe som gjør at dine ekstremt mangelfulle ekspertise og forståelse ikke er umiddelbart kommer til syne. Du har vært i tjeneste hos din arbeidsgiver, som er belemret med deg takket være at du er i fjern slekt. Du er vanligvis sendt på å intetsigende eller enkle oppdrag. Din arbeidsgiver hadde ikke ventet at du dukket opp her, med noen papirer han hadde glemt. Nå må du bare passe på å gjøre et godt inntrykk og ikke røpe noen hemmeligheter, fornærme noen eller utløse noen ulykker.

Billy Behnson aka. Egon Dahl (Dansebandartist) - Harald

Du snakker en selvvalgt forferdelig dialekt. Du er ubehøvlet, frekk og slitsom. Men det folk ikke vet er at du
er et familemedlem og du har med papirene som beviser det. Du er bare ute etter moro og pener og er totalt
ansvarsløs. Du er sønnen til Toralf, men det vet ingen andre siden du har levd med artistnavnet siden du flyttet
hjemmefra.